En smakebit på søndag: De odödligas regler

 
En smakebit på søndag är ett  inslag från den norska bokbloggen Flukten fra verkligheten. Varje vecka väljer vi ett stycke i boken vi läser och delar med oss av det. Ett spännande sätt att få veta vad andra läser och få lite nya boktips.
 
Det är egentligen juluppehåll på "En smakebit på søndag" men eftersom jag tycker det är ett trevligt inslag så fortsätter jag dela med mig av vad jag läser. Just nu läser jag De odödligas regler av Julie Kagawa.
 
 
"Jag vaknade och förstod att jag hamnat i helvetet. Det kändes som om hela kroppen brann, men jag kunde inte se några eldslågor. Det var mörkt, men det duggregnade lite och jag tänkte att det var lite oväntat i helvetet. Så tornade en mörk figur upp sig över mig, såg på mig med svarta ögon, och jag fick en känsla av att jag kände igen honom på något sätt. Hade jag inte sett honom förr...?"


Kommentarer
Carro

Jag är nyfiken på denna, mest på grunda v titeln faktiskt. Låter spännande :)

Svar: Den är faktiskt läsvärd =)
Läsligheter

2013-12-22 @ 17:00:37
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Bokdamen

Spännande smakbit. Gillar omslaget. Ny bekantskap för mig som jag blir nyfiken på. :)

2013-12-22 @ 18:32:03
URL: http://bokdamenblog.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lasligheter.blogg.se

En bokblogg helt enkelt!

RSS 2.0